torstai 8. syyskuuta 2011

memories

Mä olen tässä eilen ja tänään katsellut vanhoja kuviani irc-galleriasta (en ole voinut poistaa sieltä vanhaa tunnustani, sillä sieltä löytyy piilosta kaikkia ihania ja ei niin ihania kuvia!). Sen seurauksena päätin tehdä nyt tälläisen postauksen, jossa esittelenkin muutamia ihastuttavia kuvia ja niitä ennen kyllä vastailen edelliseen postaukseen tulleisiin kysymyksiin.

Eli siis niistä ylioppilaskirjoituksista: olen aivan unohtanut kertoa täällä niistä! Sieltä ylioppilaslautakunnasta (meniköhän oikein?) tuli sellainen tieto Keskisuomalaisen toimittajalle, että vuoden sairaslomalla (tai työkyvyttömyydellä) voisin saada lykkäyksen kirjoituksiini. Elikkäs nyt olen saanut lääkäriltäni vuoden sairaslomatodistuksen ja itseasiassa tänään vein sen koululle ja sihteeri kirjoittelee anomuksen ja saamme lähetettyä sen ensi viikolla eteenpäin. Toivotaan, että nyt tällä anomuksella ja sairaslomalla ne kirjoitus asiat onnistuvat ja pääsen lopettamaan lukioni ensi keväänä!

Sisäelimistä voin kertoa lyhyesti (en viitsi koko sairaskertomusta tässä kertoa). Onnettomuudesta johtuen mulla vaurioituivat haima, maksa ja suoli. Aortta repesi ja toinen munuainen muussantui. Siinä ainakin joitakin vammoja. Mitään rajotteita mulla ei ole noiden takia. Tai no mitä nyt en saa alkoholia enää juoda haiman takia niin paljon kuin ennen, mutta se ei ole mikään suuri elämää rajoittava tekijä.

Wc asioista sen verran, että: tässä odotellaan piirustuksia tulevasta vessasta, jotta remppafirma pystyisi aloittamaan työt. Asia ei ole edellisesta postauksesta edennyt mihinkään. Odotellaan vain. Toivottavasti asia etenisi pian!

Mä kävin tänään koululla! Jee. Joululoma on nyt virallisesti ohi. Oli tosi kiva nähdä opettajia pitkästäaikaa. Jennan kanssa kävimme tottakai  syömässä Sepän lukion herkkuruokaa. Ja jipii, sain vihdoin invapysäköinti luvan. Nyt kannattaa olla mun kaveri, saa pysäköidä yleensä aina lähemmäks ovia :D

Tähän loppuun esittelen teille ihastuttavia kuvalöydöksiäni:

2005 tai 2006. olenpas pikkuinen


pelasin joskus vaihtopenkkiä jalkapalloa

eka kesä kun muutettii tikikselle

taitaa olla lukion kakkoselta, jostakin pippaloista. ihana jeebu

Viime viikonlopusta odottelen vielä kuvia, jotta saan kerrottua meidän tyttöjen illasta! Ja vielä sen verran, että mä olen oppinut siirtymään autoon ihan itekseen! Vauu. Mutta pois pääsyyn tarvitsen vielä pientä avustusta. Pikkuhiljaa opin aina jotain uutta. Vois tästä lähtee nostelemaan puntteja, huhuh kuinka haba kasvaa..

klikkaa

xoxo, Jassu

2 kommenttia:

  1. Jee! Nyt saan kuvat näkymään isompina kuin ennen. Joku sais vielä tulla auttamaan mua tekemään tän blogin ulkoasun sellaiseksi kun haluan, en osaa ite :(

    VastaaPoista
  2. Viimenen kuva on tottakai Pezkin pippaloista ! :):D

    VastaaPoista