torstai 20. syyskuuta 2012

Terkkuja Lutakosta

Heippa pitkästä aikaa! Nyt on pahin kiire ohi. Siis muuton kanssa. Kalusteet ovat paikoillaan ja kaikki tavarat, yhtä laatikkoa lukuunottamatta, purettu paikoilleen. Verhoja, kasveja ja pieniä sisustusjuttuja vielä kylläkin puuttuu. Kaksi yötä olen jo päässyt viettämään lukaalissani (luukussani). Aivan mahtava fiilis. Vaikkakin musta tuntuu, että olisin asunut täällä jo pitkään. Se voi ehkä johtua siitä kun kerkesin odottaa tätä muuttoa muutamia kuukausia? Enpä tiedä..

Viime viikonloppuna kävin jälleen hieman seikkailemassa. Tästä reissusta on luultavasti tulossa taas Jassu seikkailee -postaus. Joskus, kunhan saan kamerani takaisin. Tälläkin kertaa kohteena oli, yllätys yllätys, Tampere. Plääh, hieman koluttu paikka. Mutta täytyi käydä kun eräs aiemmin mainitsemani baari tahtoi hyvittää edelliskerran huonon käytöksen. Viime viikonlopun reissulla olin vihdoin sentään eri hotellissa kuin aiemmilla kerroilla!

Muuttohommien jälkeen mulla alkaa muutama mielenkiintoinen projekti. Huomenna itseasiassa jo kaksi ensimmäistä niistä. Apua, yhteensä neljäkin projektia käynnistyy! Ensimmäinen on kavereiden kanssa ja tapahtuu kerran viikossa. Toinen liittyy autoiluun. Kolmanteen sisältyy valokuvausta ja viimeisenä, sekä ehkäpä tylsimpänä, olisi opiskelujen aloittaminen. Avoimessa yliopistossa. Huh, mun täytyy ottaa itseäni niskasta kiinni ja hommata kirjoja luettavaksi. Kaikista näistä kerron varmasti jossain vaiheessa täällä blogin puolella.

Heti kameran palauduttua mun luo voisin kuvailla hiukan Jabiiliani ja kertoa teille siitä tarkemmin. Nyt se on jopa kunnossa! Viime viikolla mun nimittäin piti viedä Jabiili huoltoon pienoisten vikojen takia.

Pikkuhiljaa voisin painua unille, joten hyvät yöt!
xoxo, Jassu

Lisäys: Yksi projetki vielä kaikkien aikaisemmin mainittujen lisäksi. Eli olen myös mukana TATU ry:n toiminnan parantamisessa ja uudistamisessa. Lisää TATUsta voi lukea TATUN sivuilta.

11 kommenttia:

  1. Hyvältä kuulostaa kaikki uudet tuulet! :)
    Mitä lähet avoimeen opiskelemaan?

    VastaaPoista
  2. Jos saa tulevaisuutta ajatellen ehdottaa postaus ideaa, niin olisi tosi kiva nähdä millainen asuntosi on :)? Kiva kuulla että asiasi järjestyvät, hyvää syksyä sulle :)! - Jassu myös ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan, täytyyhän mun esitellä mun uusi koti! Hih, samoin hyvää syksyä sulle :)

      Poista
  3. JEEEE uus postaus, viime kerrasta tosiaan olikin aikaa. Ihana kuulla sun kuulumisia ja hyvä että asunto tuntuu jo kodilta! :) Paljon onnea uuteen kotiin ja tsemppiä kaikkiin projekteihin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika hurahti niin kamalaa kyytiä että blogi jäi aivan, hupsis. Kiitoskiitos!!

      Poista
  4. Onnea uuteen kotiin! Voi, miten paljon uusia jänniä asioita sulle tulossa! Kunnon energiapakkaus olet :-) Toivottavasti täällä tosiaan kertoilet asioiden etenemisestä, odotellaan.... Kiinnostavaa olisi niistä kaikista lukea, tuo TATU (työkuvioista jonkun verran tuttu) pisti silmään erityisesti, että millaista hommaa sinne suuntaan tulossa?
    Pirteää syksyä ja tsemppiä kaikkiin uusiin tuuliin ja projekteihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos! Kyllä mun olis tarkoitus kertoilla välillä asioiden etenemisestäkin. Mun "hommia" Tatussa olisi vähän valokuvailla ja keksiä ideoita, jotta nuoret innostuisivat koko hommasta :)
      Ja hyvää syksyä sulle!

      Poista
  5. Mun on aivan pakko kommentoida sulle, luin eilisen yön aikana ja tänään sun koko blogin läpi. Ihailen sun elämänasennetta! Vaikken sua tunnekkaan, niin sulla on aivan uskomattoman positiivinen elämänasenne, olisipa muillakin suomalaisilla samanlainen! Mukavaa syksynjatkoa! :--) Ja sait musta uuden bloginlukijan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, hurjaa että olet jaksanut lukea tän kokonaan! Kiitos paljon :)

      Poista
  6. Anteeksi Japi etten oo vieläkään ehtinyt/muistanut käydä sua moikkaamassa, eikä olla pitkään aikaan nähtykkään! Koitan joku viikonloppu selvitä Jokelanrantaan kyläilemään ja sitten samalla tulla moikkaaamaan sua! Oon kylläkin lueskellut sun blogia, että ihan pimennossa en oo! Mutta anteeksi vieläkin saamattomuuttani, toivottavasti nähdään pian!

    -Ville

    VastaaPoista