keskiviikko 17. syyskuuta 2014

mun päivä

Tänään on 17. päivä, eli mun jokaisen kuukauden onnenpäivä. Nyt kun ajattelen mennyttä päivää, niin kyllähän tämä on ollutkin oikein onnellinen päivä.


Aamu alkoi rauhallisesti aamiaisella ja ikkunasta utua ihmetellen. Onko se utua, joka on kuin sumua tai usvaa? Mietin aamulla, että kohta se on syyskuukin ohi ja pian tulee oikeasti kylmä. Mietin myös sitä kuinka ihana syksy on tähän mennessä ollut, ja toivottavasti nämä kelit jatkuvat vielä pitkään. Voi kuinka mä pidänkään tämmöisestä syksystä.


Päiväni kulutin kivasti töissä ja treeneissä, joidenka jälkeen hurautin pikavisiitille kotiin. Mun piti ehtiä kuuden maissa kuvailemaan kavereiden kanssa, joten kotona en ehtinyt kuin vaihtaa vaatteet ja lapata ruokaa massun täytteeksi. Kuvat ehdimme kuvaamaan juuri ennen auringon laskua ja niistä tuli aika kivoja! Hiih! Juuri nyt teen monia asioita kerralla; muokkaan ja tutkin tämän päivän kuvia, katson Elämä lapselle -konserttia, kirjoitan blogia ja syön iltapalaa. Tuo ihastuttava konsertti saa mun huomioin kyllä herpaantumaan kaikesta muusta vähän väliä. Taidankin nauttia koskettavista tarinoista ja hyvästä musiikista vielä kun siihen on mahdollisuus ja sammutan koneen loppu illaksi. Eiköhän tässä ollut tämä mun päivä -postaukseni.

Hurjaa hei, kirjoitin tänne nyt kahtena päivänä peräkkäin. Eikä tämä vielä tähän lopu. Haastoin jälleen itseni kirjoittamaan blogiini viikon ajan jokaisena päivänä. Eli pysykäähän perässä ja palataan jälleen huomenna!

Rakkaudella Jassu

2 kommenttia:

  1. Onks tos kuvas iltarusko vai aamurusko? Vai peräti auringonlasku?

    VastaaPoista
  2. Kiva että postailet ahkerasti, ja jatka vielä ahkerasti postaamista tämänkin jälkeen! :)
    kiva postaus!

    VastaaPoista