tiistai 31. toukokuuta 2011

oliskin tää unta

En voi enää usko tätä. Nyt mun isä on joutunut sairaalaan. Ei voi olla enään todellista. Miksmiksmiks.. Ja vieläpä Turkissa. Huomenna mun vanhempien piti vihdoin tulla takas Suomeen, niin ei. Ainakaan isä ei pääse vielä hetkeen lentämään - keuhkot ei kuulemma tule kestämään lentämistä. En enää oikeesti kestä yhtäkään menetystä. Vaikka siis ei mun isällä onneks nyt ole hengenhätää mut tuntuu silti tosi pahalta. Kokoajan tapahtuu kaikkea kamalaa. En millään voi enää ymmärtää tätä. Tää ei enää tunnu todelliselta, kaikille mun läheisille tapahtuu kauheita. Vaikka olen näin nuori, oon jo menettänyt liian monta ystävää.. ja vielä tämmöinen yllätys niin huhhuh. Tää elämä alkaa pian tuntua jo joltain surulliselta elokuvalta. En olisi koskaan arvannut mun elämän tulevan olemaan näin rankkaa.

Ehkä mun elämä oli liian helppoa ennen. Mulla on mennyt aina hyvin mun perheen kanssa, mulla on aina ollut paljon ystäviä. Mulla on aina mennyt koulussa hyvin (kunhan ei numeroita katsota..), mulla on aina ollut jokin harrastus mistä tykkään paljon. Lisäks mä olen luonteeltani semmoinen etten stressaa turhasta (en oikeastaan mistään), mä tuun toimeen melkein kaikkien kanssa ja mä olen yleensä aina iloinen. Tais siispä olla asiat liiankin hyvin mulla. Ehkä se on syy tähän kaikkeen. Tai sit mä vaan oon niin vahva et oli tarkotuskin että mulle käy näin. En tiedä, ei ehkä pitäis miettiäkään tommosia..

Mutta onneksi tää kaikki ei saa mua masentumaan. Mä jatkan elämää melkein kuin ennenkin! Ei tämä mua lannista. Ja osaan onneksi nauttia elämän pienistä iloista nykyään :) Esimerkiksi tänäänki ilostuin jo siitä kun näin että aurinko paistaa ja mulla on valkosuklaata, hih! Seuraavaks laitankin linkin tän päivän parhaasta biisistä (oi ihanat sanat ja Chisu on Suomen paras artisti!)

http://www.youtube.com/watch?v=Qvq8AkWqvMA

9 kommenttia:

  1. Kylläpäs sua nyt koetellaan :( vaikka sanotaankin että vaikeudet vahvistaa, on toi jo liian rankkaa käsiteltäväks yhdelle ihmiselle. Voimia kovasti, oot todella vahva kun jaksat kaiken p*skan mitä päälle heitetään. Ei voi muutakun ihailla sun positiivista elämänasennetta !

    VastaaPoista
  2. voimia, oot tosi ihana, vahva ja piristävä näin tuntemattomallekki! <3 tuot piristystä jokaisen päivään. Toivottavasti isälles ei käy pahemmin! ps. toi linkki on IHANA.

    VastaaPoista
  3. Voimia japukka! Paljon maailmassa tapahtuu asioita, joita pieni ihminen ei ymmärrä! Onneksi olet oikea ilopilleri, joka osaa kääntää asiat aina parhain päin. Toivottavasti isälläsi kaikki ok! Ihanaa alkanutta kesää <3

    VastaaPoista
  4. täytyy sano et sulla on mahtava asenne kaikkeen! :)

    VastaaPoista
  5. Voimia sulle Jassu! Sulla on mennyt hyvin elämässä siksi, että sä saisit voimia näitä vaikeita hetkiä varten. Sulla on ihania ystäviä ja hyvät suhteet perheeseesi siksi, että sulla olisi tukijoukkoja nyt kun niitä eniten tarvitset. Ihanaa että jaksat kirjoittaa tätä blogia, Sun positiivisuutesi saat meidät lukijatkin jaksamaan ja huomaamaan elämän pienet ilot. Ja uskon, että avoimuutesi auttaa myös sinua jaksamaan. Vaikka sulla onkin niin ihana positiivinen elämänasenne, ei sunkaan silti tarvitse jaksaa kaikkea. Huonoja päiviä ja hetkiä tulee, sille ei voi mitään. Olet käynyt läpi niin paljon enemmän kuin kenenkään ihmisen on kohtuullista jaksaa. Toivottavasti isäsi paranee pian. Olet ajatuksissa!
    Sari

    VastaaPoista
  6. Jaksamisia japi! Sulla on TODELLA upea asenne kaiken jälkeen, mitä olet joutunut kokemaan :)
    Toivottavasti kaikki kääntyy vielä parempaan suuntaan, pidän peukut pystyssä;)

    VastaaPoista
  7. Ei voi kuin ihailla aurinkoista asennettasi! Se on iso apu eteenpäin. Ja toivottavasti jatkat kirjoittamista, lukijoita varmasti riittää. Valoisuudessaan liikuttavaa tekstiä, joka saa lukijan ajattelemaan omia tilanteita eri perspektiivistä. Ilon kultahippuja eläämääsi!

    VastaaPoista
  8. Kiitos erittäin paljon kaikki kommenteistanne <3

    VastaaPoista
  9. Sua on todellakin koeteltu vähän liikaa, mutta sä vaan et masennu ja se on hienoa! :)) minäkin olen menettäny 1 tärkeän ystävän ja olin todella hajalla, mutta pystyin jatkamaan elämää, että eihän se tähän lopu vielä! ei kannata masentua todellakaan loppuelämäkseen ! ja sinä et tehnyt, vaikka sinua koeteltiin todella paljon ikäiseksi! jatka vain kirjoittamista ja elämistä! sinun elämänilo on kyllä kadehtittavaa :))))))!

    VastaaPoista