keskiviikko 14. joulukuuta 2011

täällä ollaan!

Heippahei! Hupsis, nyt on jotenkin kummasti kokoajan jotain puuhastelua (ainakin siltä tuntuu), kun en edes tänne ole ehtinyt aikoihin kirjottelemaan. Täällä siis olen, vaikka en ole aikoihin kirjoitellut! Heti alkuun kiitoksia kaikista kivoista postaus ideoistanne, joita kirjottelitte jokin aika sitten kommenttiboxiin! Toteutan näitä ideoita tässä heti vain kun nämä mun kiireet (siis en ymmärrä, eihän mulla edes ole kiire ja en kerkeä tekemään mitään) loppuvat..

Kerron pikaisesti mun tän hetkiset kuulumiset: Hyvää kuuluu, aika rientää hirveätä vauhtia, joulu on jo ovella ja koulukin alkaa pian! Apua! Paniikki iskee. Siis koulun suhteen, ei joulun. Mä olen ollut ajoissa ja oikeastaan kaikki lahjat ovat jo paketeissaan sekä tonttulakinkin olen jo ostanut! Hihi. Mutta koulu, ounou.. Kuun loppuun mennessä mun on pitänyt tehdä pari itsenäistä kurssia.. No kyllä mä kerkeän. Mulla on tapana jättää asiat viimehetkeen, mutta pienessä paniikissa saan parempia tuloksia aikaan. Joten nooou pänic.

Mulla olisi muutama kuva näyttää viime viikonlopulta. Olin nimittäin Saappaan  pikkujouluissa.

Pukkikin käväs meidän luona, jeij!

SÄHKÖKATKOS..

Tonttuminä

Kuvia tosiaan on vain muutama julkaisukelpoinen. En ymmärrä mitä oon säheltänyt, sillä melkein kaikki kuvat tuolta ovat tosi huonoja. Nyyh, typerää. Kuinka hirveän hienosti olen ottanut kuvan sähkökatkoksestakin :D Huhhhuh.

Yritän mahdollisimman pian tehdä postauksen aikasempiin kysymyksiinne liittyen. Mutta en lupaa mitään, kuinka nopeasti se tänne tulee. Sillä loppuviikko on aika täynnä kaikenlaista superkivaa ohjelmaa. Esimerkiksi huomennakin tapahtuu jänniä, jaiks!

Huii jääkäähän odottelemaan uutta postausta sekä joulupukkia! Toivottavasti ette ole syöneet joulukalentereitanne tyhjäksi, mä nimittäin olen ollut tositosi kiltti enkä edes avannut kaikkia luukkuja, joita olisi saanut jo avata. Nyt mä alan katselemaan jotain kivaa nettitelkusta! Unia.

xoxo, Jassu

9 kommenttia:

  1. Kiitos! On aina mukava lukea kuulumisiasi. Ihanaa joulun odotusta! Ei tarvitse enää kauan odottaa :) t.Paula

    VastaaPoista
  2. Mitäs jännää huomenna sit tapahtuu? :) Hyvää joulua sulle!

    VastaaPoista
  3. Paula: Hihh, hyvää joulun odotusta sullekin! Enää 10 päivää, hui!

    Anonyymi: En ehkä saa vielä kertoa hirveästi, mutta mulla on eräs Lounastapaaminen.. hahh! Hyvää joulua sullekin :)

    VastaaPoista
  4. Heipsan, tänään eksyin ensimmäistä kertaa lukemaan sun juttuja tänne ja täytyy sanoa että nostan todella hattua sinulle! Arvostan asennettasi valtavasti ja jo yhden vierailun jälkeen toivon että opin edes hiukan asenteestasi. Ei muuta kuin onnea elämääsi ja hauskaa joulua! :)

    VastaaPoista
  5. Söpö tonttu tuossa viimeisessä kuvassa. :)
    -M-

    VastaaPoista
  6. Hola! Hih..Mäkin oon tänä vuonna ollu kiltti ja availlu kalenterin luukku kerrallaan..:)(Kummitäti joka vuosi, jos en pääse Suomeen joulun viettoon, lähettää mulle salmiakkikalenterin tänne :))Oikein hyvää ja iloista joulua ja kaikkea hyvää uudelle vuodelle! Feliz Navidad! Jonna xxxx

    VastaaPoista
  7. Mäpä ostin Fazerin joulukalenterin suklaakalenterinvasta eilen - sai puoleen hintaan :-) Kuvakin on niin kaunis, että ei ole kiire avata luukkuja. On sit varmaan suloista jouluna kynttilän valossa napostella suklaata, vaikka kaikki kerrallaan :-D
    Tunnelmallista joulua sinulle! - A -

    VastaaPoista
  8. "Kuvia tosiaan on vain muutama julkaisukelpoinen. En ymmärrä mitä oon säheltänyt, sillä melkein kaikki kuvat tuolta ovat tosi huonoja."

    Joo, tai mitä MÄ oon säheltäny :D ne mun ottamat oli kyllä varmaan ihan kamalia :D t.vilma

    VastaaPoista
  9. Mulla ei sanat riitä kuvailemaan mutta yritän...minusta sinulla olisi eväitä auttaa muita vastaavassa tilanteesa olevia, jos se sinusta vain tuntuu luontevalta. Voisit antaa paljon. Hienoa että ajattelet tulevaisuutta muodin parissa, minusta sinulla on upeita asukokonaisuuksia, olet tyylikäs mutta et massatavalla vaan sinulla on hieno, oma tyyli.

    Ihanaa joulua!!

    VastaaPoista