keskiviikko 16. huhtikuuta 2014

seitsemän kuvaa arjesta, kuva 1

Instagramissa on pyörinyt nyt jonkin aikaa haaste "5 kuvaa arjesta". Eli haastettu laittaa viisi erilaista (tai miksei samanlaistakin?) kuvaa omasta arjestaan ja (mun käsittääkseni) selittää kuvaa hiukan. Mä ajattelin toteuttaa hiukan muokatun version tästä instagram-haasteesta.

Mun versioni tästä on "seitsemän kuvaa arjesta seitsemän päivän ajan". Nämä seitsemän päivää yritän parhaani mukaan toteuttaa peräkkäisinä päivinä. Tämähän tarkoittaa sitä, että mun postaustahtini kokee hetkellisen mullistuksen. Whipii! Katsotaan mitä tästä tulee..

Seitsemän kuvaa arjesta, kuva 1


Kuvassa olen juuri työpaikan pihassa ja lähdössä ajamaan kotia kohti. Mun huulista näkyy Sokoksella aamulla hankittu meikki, päällä illan Keski-Suomen -iltaa varten jotain muuta kuin treenivaatteet ja turvavyö on kiinni - tietenkin.
Tässä on siis paljon mun arkea: työt, auto, meikki.. ja iloisuus! Sekä tietenkin vaatteet (jokapäiväinen ongelma, kaapissa ei ole koskaan mitään) ja ehdoton turvavyön käyttö!

Ensimmäisen kuvan julkaisu jäi päivän viimeisille minuuteille.. mutta saattepahan samana päivänä katsottua kaksi uutta postausta. Tämähän on ihan uutta mun lukijoille =D

xoxo, Jassu

2 kommenttia:

  1. Toi kuva menee kyllä TOP10 susta tässä blogissa Jassu!
    Pantteriemo "karjuu" laumalleen!!!

    VastaaPoista