sunnuntai 17. marraskuuta 2013

mun viikonloppu

Mä olen viettänyt viimeiset pari päivää..


kynsiä lakkaillen, pitkistä aamuista nauttien, sohvalla löhöten jäätelön kera, askarrellen joulukortteja..


joulukadun avajaisia innolla odottaen, ilotulituksia katsellen, jouluikkunaa ihmetellen, ihmismäärää äimäillen..

Sekä kävinhän mä parturissa, siskon luona uuden sohvakamun ompeluoperaatiossa, lounaalla kavereiden kanssa ja olen ehtinyt myös hengailemaan kämppikseni eli television äärellä monen monituista tuntia.

Että sellaista. Musta on kuoriutunut hirmuinen jouluintoilija tän viikonlopun aikana. Viimeistään tänään se todistettiin, sillä olin tositosi innoissani Jyväskylän Joulukadun avajaisista! Mä olen muuten saanut jo melkein kaikki joulukortit valmiiksi, joulukalenterin olen hankkinut, pikkujoululahjan pikkujouluihin jo ostettua.. Vielä kämppä joulukuntoon ja oikeat joululahjaostokset tekemään, niin sitten alan olemaan valmis jouluilemaan! Voi kuinka kivaa. Mites siellä, onko muilla alkanut jouluhärdelli jo näkymään kotona? 

Ihanaa sunnuntai-illan jatkoa, mä taidan keittää teetä, hyppään sohvalle ja katson jonkun leffan. 
xoxo, Jassu

2 kommenttia:

  1. luin sun koko blogin ja vitsi oot oikeesti upee tyttö<3 tollasta elämän asenetta ei monella oo ku sulla:-) !

    VastaaPoista
  2. oot nii ihanan ilonen täällä blogissa ja ku näin siut peurungassa niin sain saman vaikutelman sielläki. Oli tosi hassuu ku olin tulossa jyväskylään ni aattelin että näänkö sinuu peurungassa ku oot siitä täällä maininnut että käyt siellä! :-D

    VastaaPoista